Home » , » Jeg er William (2017) Fuld Film Streaming

Jeg er William (2017) Fuld Film Streaming

Film På Blockbuster Jeg er William i bedste se videoformat. Film På Dansk Jeg er William i HD 1080p kvalitet. Dvd Film Jeg er William i høj kvalitet video. Film På Youbio Jeg er William i høj kvalitet. Film Biograf Jeg er William i høj kvalitetskvalitet.


Nu kan du se en fuld beskrivelse af Jeg er William nedenfor:
  • Original titel : Jeg er William
  • Film titel : Jeg er William
  • År for film : 2017
  • Genrer af film : Familie, Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2017-12-21
  • Virksomheder af film : Meta Film,
  • Landene i film : Denmark,
  • Sprog af film : Dansk,
  • Varighed film : 87 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : DA,EN,
  • Cast af film :Martin Kongstad (), Rasmus Bjerg (Uncle Nils), Alexander Magnússon (William), Carsten Rabjerg (), Dorte Højsted (Lise), Mona Stilling Poulsen (), Zeev Sevik Perl (), Stinne Henriksen (Mother), Gregers Federspiel (Martin), Anna Lyngby Olsen (), Niels-Martin Eriksen (), Nina Christrup (), Ferdinand Bach (Miller), Bo Carlsson (), Frank Hvam (), Kaspar Colling Nielsen (), Peter Kroll (Svend), Ludvig de Lorenzi (), Nicolai Jandorf Klok (), Jeppe Bruun Wahlstrøm (), Julius Green Volder (Arnold), Amina Arrakha (Viola), Jakob Agermose Pedersen (Bertil Brystkasse), Henrik List ()

6183580

Jeg er William er det allerbedste film tilvejebragt af Meta Film, ved hjælp af en beskrivelse af filmen er "William har det ikke sindssygt nemt. Hans mor er en koldbøtte, så William bor hos sin morbror Niels, der lever af lidt af hvert. Og nu har morbror Niels rodet sig ud i en stor spillegæld, og byens gangster er på nakken af ham. Så William må mobilisere både mandsmod og fantasi for at redde sig selv og sin morbror. Og det gør han så, men samtidig har William også både de tre bøller fra klassen og en spirende forelskelse i Viola at holde styr på.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og største bedste skuespillere.

skal du have forsøge at gå til Film efter titel Jeg er William, du er ved at være på den rigtige vandrenser websted. Her kan du hold øje åbne for gratis eller downloade det off of mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Du vil måske også ur et enormt antal nyeste filmtitler for køb ved at registrere når du er en medlem. Du grundlæggende tager to minutter Tilmelding og luxuriate i millioner af nyeste film som gave

... Film På Xbmc Jeg er William i HD Video 720p ....




Producer : Jakob Kirstein Høgel, Producer : Stine Meldgaard Madsen, Line Producer : Louise Grosell, Screenplay : Kim Fupz Aakeson, Executive Producer : Nina Bisgaard, Editor : Peter Winther, Casting : Tanja Grunwald, Production Design : Søren Schwarzberg, Director : Jonas Elmer, Executive Producer : Meta Louise Foldager, Novel : Kim Fupz Aakeson, Costume Design : Louize Nissen, Director of Photography : Eric Kress
Sikker, nu du kan se film forbundet med Jeg er William 100% længde og tilegne den forbindelse til dette flick Jeg er William i Blu-Ray 1080P kvalitet.


Tags: based on novel, mental illness, uncle nephew relationship, courage,

You've just seen the movie categories Drama / Familie titled Jeg er William (2017) Fuld Film Streaming. You can bookmark this page with the URL https://givefilmmusik.blogspot.com/2015/04/jeg-er-william-2017-fuld-film-streaming.html. Thank you!
Jeg er William (2017) Fuld Film Streaming 910109.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Give Film Musik - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger